Käääring? Jä? Näää...

Har egentligen ingen ork att skriva. Det är ett jädra tempo här om dagarna.. Det springs och det skriks och det ramlas och det snoras och klättras och åjamejjen vad jag inte hinner med mitt eget liv! Men, men, så ska det väl va nu..?! Idag har jag iallfall ringt en jädra massa samtal om utemöbeln vi ska köpa. Det skiljer flera tusen från ställe till ställe så man blir ju lite fundersam... Dock åker vi inte till det billigaste, i Gävle....
Denna är det iaf(men inte med de där dynorna!):

Den matchar ju soffan som vi redan har=).
Denna(fast inte så stor):

Sen så har jag planterat några grejsaker i mina två minidrivhus. Duktigt... Och putsat fönster, en miljon stycken.... Bra! Städat badrummet... Bra! Bakat kakor.. Uh va duktig! tvättat och varit på öppna förskolan, gått en promenix... Ja det va väl d och en miljon saker till...

Va ju hos veterinären igår också och får provsvar på blodproven på fredag...

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0