Att leva är inte nog. Solsken, frihet och en liten blomma måste man ha.

Ja inte händer det ofta, att jag skriver. Men nu fann jag till lilla bloggen och klockan är inte tolv än(!). Måste tipsa om min arbetskamrats blogg som du hittar här. Hon har precis sagt upp sitt boende och flyttat till båt tillsammans med sin man. Och nu ska dom segla båten från Sthlm(??) till Åmål. Man blir glad när man läser bloggen kan jag lova=).

Här har vi inte direkt valt att "kasta loss" och lämna många måsten. Men vi är i ett helt annat skede i livet. Och det har sin charm det också. Speciellt lilla Isa som förgyller min dag med alla nya ord och meningar. Favoriterna är "Vad gö du mamma?", "va saaa du mamma?" och "mamma obba?" medmera =).
Trött är jag dock heeela tiden och det verkar inte vilja gå över. Har börjat med en liknande zonterapi, dricker aloe´vera och massa annat(jajaja....) och hoppas energin kommer tillbaks. Det blir så förbaskat mycket pengar bara. Men man säger till sig själv att man skulle lätt lägga många tusen på ett par skor så då borde man göra saker som man faktiskt mår bättre av, på riktigt. Och i samma andetag som jag tar tag i allt och känner mej bättre, då blir jag förkyld(eller allergisk). Why?? Men nu äter jag allergi tabletter också så det vore väl f-n om jag inte skulle lyckas ta knäcken på de små energitjuvarna i mej!

Köket börjar bli klart. Vi är nöjda:). Hade oljevax på bänkskivan idag så den blir lite vitare istället för det där ekgula färgen.

Så häppåer!

Före:

Efter:

Kommentarer
Postat av: Sanna Suomela

Vilken förändring, snyggt!

2014-02-13 @ 14:31:46
URL: http://ssannassuomela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0