"Alla människor är färgade. Annars skulle man inte se dem."

Så det så!

Japp, denna förmiddagen hade 3 1/2 timmes gnäll och gråt att bjuda på. Lilla stackars Isa har ont i magen och den värsta känslan av allt är att se nån som inte mår bra och inte kunna göra något åt det... Uschiamejjen. Nu sover hon dock så jag hoppas hon mår bättre när hon vaknar. Pasha tog sin chans att lägga sig nära mamsen i soffan o bli kliad lite bakom örat. Man riktigt såg hur lättad han va när hon hade somnat.. "Den enes död, den andres bröd...."

Har inte hunnit träna på crosstrainern än idag. Försöker få Dan att gå med på att flytta ner den till teven.. Den knakar så högt så jag kan inte träna på den på morgonen  för då vaknar Isa. En kompis till Dan undrade även vad vi höll på med en dag när han gick förbi.... Det knarrade tydligen suspekt från övervåningen... Hahahaha! Undrar hur många som funderat på det!

Har sålt endel kläder på tradera. Typ 15 plagg första omgången.. Fattar inte hur jag lyckas men går alltid minus... Skit oxå.. Onödigt att betala för kläderna igen liksom...
Näää... det va allt for nå!
Sätter in en liten bild på dagen lunch. Sill och potäter är en alldeles för underskattad maträtt!




Det blev 30min powerwalk istället. Hade biff med mej så t.om Pasha gick fort=)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Fantastisk gullig blogg du har Emma.!! roligt att läsa.. jag är ju ingen blogg läsare men din stämmer sååå överens med dom tankarna jag går omkring tänker. Försökte ringa dig förrut, var nämligen ledig i dag så jag hade tänkt att du och Isa velat komma hit, men nu förstår jag varför du inte svarat.. MagOnt! Nu ska vi en tur till charlottenberg och köpa spring skor till mig.. har ju gått upp 2 kg under semester. så nu är det bara att springa o springa så de försvinner... appro på detta med män, så stämmer det sååå... bara vi mammor som behöver tänka... =). Vi får ses någon annan dag hjärtat. PussaR

2010-08-10 @ 15:53:37
Postat av: Emma

Så snill du är Jenny=). Vi hade så gärna kommit ut till er idag. Men vet inte om det är mage eller tänder som spökar... Två tänder har kikat fram... Gå å drit Jenny, säkert bara det som är dom där 2 kilona =). hahaha!

2010-08-10 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0