"Man ska lära sig av andras misstag, för man hinner inte göra alla själv"

Chokladmuffins efter frukosten... Ett misstag, ett beroende eller är det helt enkelt att unna sig? Jag vet inte, men nu är det gjort!
30min crosstrainer, 60 situps och tio löjliga armhävningar. Idag gick det riktigt lätt, vem vet, kanske va det muffinsen som gjorde det=). Gött iaf att se lite framsteg för igår va det riktigt jobbigt. Jag va bara arg arg arg!

Men från misstag och aggressivitet till nåt helt fantastiskt!
Nu är lilla Isa 6 månader och 4 dagar. Det känns verkligen helt sjukt! Jag fattar inget. Inte att jag är mamma, att Dan är pappa eller att vi har ett barn. Om en månad börjar jag jobba helger igen, jag har då varit ledig i 9 månader och det är också helt sjukt! Men gud va gött det har varit att bara ha varit hemma, tagit dagen som den kommer och hittat sig själv igen. Trots att det har varit jobbigt så har det varit den bästa tiden i mitt liv.Lätt.

puss o kraaam!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0