sova bör man annars dör man?

Ja, just nu orkade jag inte skriva nåt smartare..
Sitter och funderar på vad man ska ha för klänning på bröllopsfesten i september... Hur svårt kan det va!? Från det att jag blev gravid tills nu så har jag tappat min klädsmak. En sak om man tappar sin stil. Men jag har tappat min smak. Jag vet inte vad jag gillar. Eller jo. Men inget som jag tycker är fint kostar under 500:-... Ska va glad om jag hittar nåt under 1500:-, och tro mej, det är inte läge för såna inköp. Så nu sitter jag o kollar på tradera. Man ska ju inte sälja där iallafall, så då borde man ju handla där istället. Dock har jag lite svårt för begagnade kläder och skor, men jag får helt enkelt komma över den fobin. Den här klänningen gillade jag. Men den känns lite mer somrig än höstig  och den va lite dyr för att va begagnad.. Men jäkligt fina detaljer och framförallt så ser den ut som den framhäver rätt kroppsdelar....!

Ja, jag vet inte. Man kanske inte ska ha vitt på bröllopsfesten heller? Ett till no no är väl rött, men jag skulle verkligen vilja ha en röd klänning... Kollade lite på den här..

Men jag vet ju hur det blir, förmodligen hänger den kvar i garderoben när jag använt den en gång.. Om jag ens använder den...
Nej det blir nog den här...


Nej nu måste jag sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan allt ha rött. Den här festen behöver inte gå efter ngr regler. Den röda klänningen va skit snygg! Den silvriga oxå!

2010-08-19 @ 08:53:14
Postat av: Emma

Va bra, då vet jag iaf att jag har relativt fria händer=) Vi får se om jag vill ha så mycket uppmärksamhet som man får i en röd klänning... Nä, det blir nog nåt annat=). Neon?=)

2010-08-19 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0