"Torka bort tårarna från barnets kinder! Det myckna regnet i blommorna är så skadligt"

Det är nästan så att vi har fått gjort det idag, torkat tårar alltså. Lilla Isa har varit så ledsen.. Det är vi inte vana. Men nu sover hon gott, förmodligen är det några envisa tänder...

Eftersom jag har sagt att jag ska träna 6dagar i veckan så bestämmer jag att min vilodag blir idag. Det va jobbigt nog att gå ur sängen idag. Man måste få ha såna dagar, för att få ha bra dagar. Slarvade med maten också, en muffins och en smörgås fram till klockan 19.30 och då hade jag sånt blodsockerfall så jag va galen. Höll på att riva hela köket. Konstigt, bara för att man släpper lite på reglerna en dag så går allt åt tjottahejti!

Idag skulle vi förresten ha åkt på semester. Men Dan har så mycket på jobbet och jag känner mej lite som en bakvänd-uppochnervänd-vampyr idag igen. Men imorgon kanske. Frågan är väl bara vart vi ska åka.
Nej, idag har jag inte löst några världsproblem inte....

Ha dä!




Måste förresten rekomendera en blogg...; http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/ Helt grym är hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0