Alla vägar bär framåt, oavsett åt vilket håll du går.

Denna dagen har bara flygit förbi! Julkorv på sammanlagt 6kg kött blev det, jag va dock bara med och gjorde hälften. Mamma och syrran fick ta över för jag skulle iväg och äta lunch med några kompisar. Det va Izzi, Monika, Elin och Putte. Småttingarna Selma, Sixten och Tinja va också med, gamlingen Viggo(5år) kom senare, efter lite kvalitetstid på dagis. Efter lunchen blev det fika hos familjen Nilsson/Moberg och det va hembakade saffransbullar och kladdkaka. Så idag gick jag väl upp sisådär 10kg. En trevlig dag med tjejgänget från förr helt enkelt! I grund och botten är vi väl dom samma, bara nån mer sambo och en och annan unge har dykt upp under åren=).

Jag och Isa har varit hos mamma och pappa sen i fredags. Det ska bli lite som julafton att komma hem igen. Jag har både nya hissgardiner och nya skor att hämta ut=), weeeeho! Imorgon hoppas jag också att jag får se resultaten från i fredags då vi va hos fotografen och tog kort på Isa, Pasha och hela galna familjen. Det kan ha blivit precis hursomhelst. Fast jag vet ju att korten på di små blev jätte bra! Så riktigt spännande är det denna veckan=). Dock ska jag jobba under helgen och det ser jag inte lika mycket fram emot nu när jag har lite hemlängtan. Jag vill ju baka och städa den sista adventstädningen(som jag ligger lite efter med).. Men jag har ju två veckor sen som jag kan göra det på. Det är riktigt lagom just nu, jag gillar skarpt att jobba fyra dagar i månaden! Tänkte vinna 100miljoner, bli hemmafru och jobba fyra dagar i månaden med välgörenhet. Fast visserligen skulle jag vilja ha en gård och ta hand om och omplacera hundar. Kanske en och annan katt, gris, ko, häst, höna och kanin också=). HAHA! Ja alla har vi våra drömmar och där har ni min! Sen ska jag ju ha min efterlängtade restaurang också. Sen skulle det va bra om jag fick hundra extra levnadsår också.

Nepp! Nu ska jag sätta mej ner och njuta av att Isa somnade efter endast ca 15min idag(hoppas hon fortsätter sova tills imorgon bitti...).

Slänger in ett kort från Isas dopdag.
Kan värma med en somrig bild en kall dag som denna!

Pöss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0