Att vara totalt ärlig mot sig själv är en god övning

Arbetsdagen avklarad.
Trodde faktiskt inte att jag skulle klara gå till jobbet i morse. Hade jordens värsta magkatarr igår, låg i duschen och hade frossa. Japp, sånt man får leva med när man har min mage. Sist kom jag inte ur sängen på hela dagen efter. Men efter att ha varit vaken några minuter i morse så insåg jag att ; Dette går greiiit! Så jag ringde chefen och friskanmälde mej och drog iväg över snöiga finnskogen.. Och så möttes jag av min värsta fasa(igen), tre älgar. Ko med kalvar. Jag säger då det *rys, kräks, skak och kräks igen*! Ja min älgskräck är inte nådig, men jag har bättrat mej, nu för tiden tar jag inte upp fötterna från pedalerna och skriker...
Nej, nu är klockan snart 22.. Lika bra att inse att Isa inte kommer att somna förrän jag ligger breve.. Det blir sängen tidigt idag igen...
Go natt da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0