Det värsta med krig är att det gör oss lika de människor vi bekämpar.

Såå bra visa ord idag tycker jag!

Babysim idag då... Ingen höjdare då Isa vaknade tidigt och inte ville sova innan som hon brukar. Men med nappen övervinner vi de flesta hindren!=) Idag va vi bara tre stycken, plus och minus på samma gång. det som va bra va ju att vi hann med mycket och kunde fråga och få hjälp typ hela tiden(jag gillar o fråga om allt för jag är lite trög), och eftersom Isa va så trött så va det ganska gött att det va lugnt och stilla. Det som va tråkigt va att vi saknade dom andra såklart!
Nu sover hon iaf, ute i 10minusgrader, känns sådär. Men det går inte att få henne att sova inne. Hon vaknar direkt. Och det går absolut inte att få henne att somna.
Så jag tar det lugnt nu. Tänker på mej själv, som jag bara hinner när jag är ensam. Funderar på julklappar, mat, hus och saker. Liksom allt möjligt. Min hjärna har ju damp, det finns ingen pausknapp om man säger så. Fryser gör jag också, men et gör inget. Jag gillar det här vädret. Det får mej att känna mej levande! Men jag tycker synd om alla uteliggare...
Det finns mycket som jag skulle behöva göra nu. Fixa håret, köpa jeans, köpa julklappar, baka, rulla köttbullar, stoppa julkorv, göra barnmat... Åka hem och dammsuga... Städa badrummet. Åka på spa, bo på hotell(framförallt äta hotellfrukost), åka och julshoppa i London eller varför begränsa sig, NY hade också varit trevligt... Så jag bestämmer mej helt enkelt för att göra typ ingenting. Det gäller att passa på när man är hos mamma och pappa. Men imorgon ska faktiskt jag och syrran stoppa julkorv. =) Vuxenpoäng! Förra året gjorde Dan det(kort kommer en annan dag, hahaha). jag tvingade honom såklart, jag va ju gravid.=)

Och nu den viktigaste av alla frågor: VART HAR JULRADION TAGIT VÄGEN????????


Dessa kommer på posten om en vecka förresten. Då kommer jag äntligen va varm om fötterna på mina promenader! Thihoooo!

Sen va det ju de där jeansen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0