katt svalde lampa, lös i magen :)

I lördags blev det några cider.. för mycket...:/ Jag va ju inne o skrev ett blogginlägg kl.03.... som tur va så kom jag på det när jag vaknade 3timmar senare så jag raderade typ allt utom rubriken:). En av komplimangerna jag fick av (en och samma person) va att jag va så "mammig". Och NEJ, självklart blev jag inte glad! Av alla raggningsrepliker jag hört talas om så är denna klart värst!! Det va iaf lagom kul. Jag dansade fyra timmar.. gick hem i höga klackar och snö och insåg än en gång varför jag inte saknar partylivet. Tacka vet jag "så mycket bättre"lördag med sambo, hund och dotter. Kanske har jag blivit en tant. Men det gör mig inget. Jag har redan varit partybrud så det räcker...! Och det är VERKLIGEN ett "bäst före datum" på såna....! Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0