"Jag är inte okej, du är inte okej och det är okej"

Mitt i Idol så tar jag fram datorn.
Ja, jag blir så förbannad över att jag inte ens hinner skriva några rader per dag.
Därför tar jag ett krafttag och försöker....
I need it tror jag.

Här är mina blivande älsklingar=)
Ett par tiger jeans som jag gillade skarpt. Tyvär va dom
slut nu, men de väntade på leverans och skulle hänga undan dom till mej=)



Och Isa ska ju självklart få ännu mer grejer till sitt rum=)
Så glad när jag äntligen fann annat än PRINSESSOR, prickar och stjärnor på dessa burkar...




Kraaaaam



Kommentarer
Postat av: johannaty

Tack! :)Ja det är mitt första, spännande :) ne ingen foglossning kanske kommer, magen började ju växa rätt sent på mig och jag ser stor skillnad på tre veckor tillbaka. Hade du problem med det?

2010-11-06 @ 12:58:18
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0