"Bästa sättet att förverkliga sina drömmar är att vakna"

Hm...
Idag har jag varit duktig. Skurat skåpluckorna, listerna och kaklet i köket. Sprayat allt rostfritt med rengörningsspray. Bärt ner ett stort vardagsrumsbord i källaren och tagit upp ett mindre(svar ja, jag bar det själv och det höll på att gå illa, men vad gör man när aldrig nån annan tar tag i saker o ting). Bakat muffins, gjort kyckling med ris och kantarellsås. Hämtat Alexander på dagis, varit ute och gått, vikit tre tvättmaskiner med tvätt, tvättat två och hängt upp en.(Det är då man blir så glad när sambon åker och tränar, kommer hem, går ut med hunden och sätter sig och kollar på film). Nu har jag iallafall lagt Isa och hon somnade efter drygt en timme, helt ok. Så sen är det dags att aktivera hunden med aktiveringsspel. Sen så ska jag bannemej duscha och noppa ögonbrynen. Jag ser ut som han där hårige i star wars.

För övrigt så skulle jag gärna åka på spa. Såg ett program för några år sen med ett japanskt spa i stockholm, det såg himla fint ut. Tror det va detta. Sen så skulle jag behöva lite sol och värme innan det blir kallt på riktigt, men det blir det inte förrän Isa blir större. Alltså, jag hoppas ju på sol och värme nästa sommar, men det blir ingen utomlandsresa än.

Men det skulle inte va fel att parkera min blekfeta kropp här=)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Annars finns hasseludden i Stockholm, de har vi funderat på!

2010-10-14 @ 20:48:34
Postat av: Emma

Aha! Får kolla.. Men hur blir det nu då?! Blir det inget Thailand??

2010-10-14 @ 22:49:44
URL: http://virrevarr.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jo för alla utom Fredrik, så vi ska väl försöka åka på spa ihop efter att vi andra kommit hem!

2010-10-14 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0