"det man inte minns har inte hänt"

=P
Det har varit en hektisk, slitsam helg. På fredagkvällen blev det lite fest, skötte mej exemplariskt får jag säga. Trots att det under förfesten gick till som det alltid gör när det går åt helkornsvete... ni vet, man sitter i soffan och babblar. Samtalen blir djuuuupare och djuuupare men även mer osammanhängande och när man reser sig upp för att gå vidare till nästa fest så inser man att man är ganska full, eller kanske jätte full. Men sen blev det lugnt resten av kvällen. Blev ett besök till öltältet, just för att få betala 100kr i inträde tror jag. Sen gick vi hem.. Hann väl sova två timmar innan Isa började med det sedvanliga gnället runt kl.03. Sen va jag så trött och hade så ont i magen på lördagen så på förfesten på kvällen så drack jag en liter vatten och åkte hem. Jag kände mej tråkig. Men samtidigt så kändes det inte kul att veta att jag skulle va lika trött igen dagen därpå. Nepp, jag va duktig och åkte hem. Och nu dröjer det lääänge innan det blir nåt kalas igen. Det har varit bröllopsfest, möhippa, torgkalas och mâten. Nä, nu får det räcka. Kanske är man tråkig när man vill sitta hemma med sitt lilla barn. Enligt vissa är det inte ok. Man, hur är det dom säger nu...; "man måste inte sluta leva för att man får barn". Men jag säger som så, man slutar inte leva. Man kommer in i en ny fas i livet. Allt har sin tid. Och jag har festat, jävlar vad jag har festat. Men sen jag fick Isa så är det inte lika kul med party. Jag vill va hemma med min lilla bebis. För vips så är hon 15år och har absolut inte tid med mej längre. För 15år går fanimej fort!=) Gammal va?
Nä, nu blir det valvaka för hela slanten. Men jag gissar på att jag somnar om ca 5min. Får väl bygga på fläsket med lite choklad så jag håller mej vaken. Den där träningen som jag började här går ju så bra. INTE. Men det är aldrig för sent. Har varit duktig ändå, för att vara jag.
Nä, nu ger jag mej. Fy för ett tråkigt och icke givande inlägg idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0