"Ingen kärlek är mer äkta, än kärleken till mat"

Öppna förskolan, fikabesök, kladdkaksmuffins, skidåkning, promenad med hunden, en himla massa varv med disktrasan, två diskmaskiner, en tvätt i tvättmaskinen, en tvätt i torktummlaren,  ganska mycket tvättvikande och jag har sett på ett HELT teveprogram! Va det förresten nån som såg på "Uppdrag granskning"? Knäppte över ibland när det va reklam, kollade ju såklart på "Sveriges mästerkock"=).
I natt va det sådär svinkallt i sovrummet igen, närmare bestämt 17grader. Jag hade på mig Dans pappas Lasse Stefans byxor, en tröja och två täcken...! Och när jag vaknade på morgonen så hade jag dragit ur armarna ur ärmarna och liksom lagt mej som i en liten sovsäck... Hahaha! Cellskräck? Jo dä!
Har fått lite extratimmar på Cubus också. Bra eftersom vikarierna behöver mina timmar på mitt jobb. Och jätte bra etersom jag gärna jobbar fler helger så att Isa kan slippa dagis ett tag till. (ja, jag vet att dom tycker det är kul. Men jag kanske bara får ett barn och då vill jag veta att jag tog tillvara tiden, eller hur man ska uttrycka sig)
Näe nu ska jag kolla på "vad blir det för mat". Per Morberg är fantastisk! Alla tycker att han är ofräsch och slibbig. Men jag undrar om dom har sett sig själva i köket? Och framförallt, jag undrar hur dom tror att det ser ut i ett restaurangkök! Och framförallt igen, ni vet väl att han är skådespelare också?=) Klart han showar till det lite och gillar när han får kritik, det tror iallafall jag! Och gud va jag vill ha hans utomhus-stekhäll och hans kök, och hans hus och hela hans utomhus-kök!

Go natt da!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Ja här har vi tittat på "Livet på BB"...onsdagsmyyyys:)

2011-02-16 @ 21:36:43
Postat av: Emma

Ja plåga dej själv du bara....

2011-02-16 @ 21:56:59
URL: http://virrevarr.blogg.se/
Postat av: Linda

Ojj!!! Det va mycke info på en gång Emma :-). Jag håller helt med dig ang dagis. Jag tänkte likadant. Jag öppnar i mitten av mars om allt går enligt planerna.



Kram Linda

2011-02-16 @ 22:33:32
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0