känner mej inte så vis idag... Så jag låter bli..

Man blir ganska desperat när ens barn inte vill sova. Sådär desperat så man tänker att man gör vad som hellst bara hon somnar. Ett tag låg jag och funderade och tänkte att det hade varit gött om hon började gilla nån nalle som hon kunde kramas med när hon somnade. Eller om hon började greja mej i håret sådär som endel barn gör tills dom somnar. Jag skulle kunna tänka mej att bli av med några hårstrån, bara hon känner sig lugn och trygg och somnar. Nu har hon börjat med en sån vana, japp, nåt som hon blir lugn av. Och det jag tänkte innan känns inte lika rätt längre. Nepp... Hon har nämligen börjat dra av mina ögonfransar! Man liksom känner en hand som går runt i hela ansiktet, tills handen hittar ett öga som den grääääver i tills hon får tag i ögonfransarna och försöker rycka bort dom... Gulligt värre.. Nu får jag sova med simglasögon och det är också sött.=)
Go natt!

Vilken färg blir det i natt tro?


Kommentarer
Postat av: Linda

Utan tvekan de gröna ;-)

2011-02-25 @ 13:21:23
URL: http://linda-larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0