Att få barn är som att installera en bowlingbana i huvudet

Japp idag va det tupperwareparty då=). Vuxenpoäng! Dom har minsann en himla massa bra grejer. Vuxenpoäng igen! Handlade friskt gjorde vi också, mycket bra. Precis som det ska va!
Öppna förskolan hann vi med imorse också. Inte konstigt att det känns som att den här dagen har varit hur lång som hellst. Ja, när jag känner efter så är jag helt slut i kroppen. Och i hôôvve!
Gick upp, gav Isa frukost, släppte ut hunden, la i en tvätt, packade Isas väska, va på öppna förskolan vid halv elva, hem vid halv ett, Isa somnade, städade, Liesen kom på besök, Vimmerby hus ringde och ville få mej att välja deras hus, fortsatte städa, Isa vaknade, kokade potatis, forsatte städa medans Isa slängde ut min garderob och sängkläder på golvet, skurade badrummet medans Isa skurade golvet med min vita tröja, fixade mat, gav Isa mat medans jag letade biljetter och pratade med en eventuell köpare i telefon, skickade iväg Dan, Isa och Pasha till svärfar, gjorde smulpaj, duschade, slängde in pajen i ugnen, satte på kaffe, skar upp banankaka, dukade, tog emot försäljaren Marika..... Som sagt, en helt vanlig hysterisk dag. Och med det säger jag GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Axelsson

Men nej! Du kan inte sova nu! Du glömde hänga upp tvätten du lade i maskinen!!!

2011-02-23 @ 23:07:49
URL: http://www.familjen-axelsson.blogspot.com
Postat av: Emma

Hahaha! Det gjorde jag ju EFTER partyt=)

2011-02-23 @ 23:11:32
URL: http://virrevarr.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha så lustigt!! Jag har precis gjort ett inlägg om att jag fann min föräldraledighet smått stressande. Du beskriver det så ärligt Emma :-)



Kram Linda

2011-02-23 @ 23:53:38
URL: http://linda-larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0