"Finns det hjärterum så finns det stjärterum"

Idag har vi en slappardag. Isa har feber och Pasha och jag är helt slut efter gårdagens ettårskalas. Ja, det är sant. Min lilla gullunge fyllde ett år igår. Så det va tjugo personer här på kalas. Och jag kan säga att jag saknade våren och platsen på vår inglasade altan. Den är såå mycket värd när man har så små rum. Men det funkade bra ändå. Alla verkade nöjda och glada. Jag hade bestämt mej för att inte överdriva så det blev ett helt rosa kalas... Men det blev ganska rosa ändå=). Men rosa är fint=). Det bjöds på kyckling i ugn(med fetaost, cremefraiche, rödlök, persilja och skinka(som jag glömde=)) med ris och två ROSA prinsesstårtor. Det är himla lättvindigt med mat som gör sig självt. Men det är ändå lite stressigt med kalas och det är som dom säger, bäst att gå på andras.

Hela förra veckan va vi på Öppna Förskolan(som jag tycker är en jätte bra grej), förutom på torsdagen för då var vi med Christian och Arvid till Karlstad. Arvid och Isa fick sina första köttbullar med mos på Ikea!=) Lördag-Kalas, Söndag-Kalas och idag skulle Isa ha tagit ettårs vaccinet men hon har som redan skrivet feber. 39,5 i natt och 38,8 i morse. Så nu får hon sova. Så länge som hon vill.

Nä nu blir det lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0