Med tiden kanske man vänjer sig vid tiden....?

Idag kom kusin vitamin(även kallad Therese) hit. Så vi har haft en bra dag. Förmiddagen gick åt att komma i ordning efter en väldigt jobbig natt. Igen. Mellan halv fyra och sju va jag vaken, mellan halv fyra och fyra va Isa vaken och skrek som en galning. Hon var även vaken med jämna mellanrum från det att hon somnade runt åtta tills hon vaknade helt. Hon sätter sig alltså upp och gråter en gång i timmen eller så, hela natten. Varje natt. Det är jätte jobbigt. Att få henne att somna är inte svårt längre. Men att få henne att fortsätta sova är desto svårare. Jaja, jag vet. Det är bara en period, det går över.
Men det är nu det är jobbigt. Men över till nåt trevligare. Hon går nu=). Mammas lilla lilla bebis har blivit så stor så hon går omkring här hemma. Säger "titta" och "hej". Jag säger det igen, och jag blir äldre varenda gång...:
-Det går fööör fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0