Det största problemet med att bli rik är att det kostar så mycket

Jobb idag. Huvudet känns som att det ska explodera. Vet inte om det är pga för lite sömn eller pga förkylning. Men i vilket fall så har jag köpt skidor idag och så fick jag mammas goda skaldjurspaj när jag kom hem. PLUS att Isa redan sover! Kan det bli bättre?? (sen att jag vill krama henne när jag kommer hem, det är en annan femma)
Åh nu sneglade jag lite åt vänster och får se att "Fångarna på fortet" går på teven. Typiskt!  Och mamma o pappa som kollar på tråååkiga "Stjärnorna på slottet"... Jaja, jag ska inte kolla för då somnar jag bara.
Dan är på Lasse Stefans idag... Herregud, det är så dåligt så man nästan hellre lyssnar på heavy metal..
Jag skulle så himla gärna vinna en miljon förresten.
Go natt!

Vackrast av dom vackraste!


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu börjar det äntligen bli varmt, plus grader idag ju! :o

2011-01-10 @ 01:49:15
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0