Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet.

Det va ju detta med soffa, och allt annat... Jag har bestämt mej(tror jag) för att köpa en rosa soffa. Ingen fis-rosa nu alltså utan en CHOCK-rosa. Vit panel, vita stora öppna spisen, öppen planlösning mellan kök och vardagsrum, vitt kök och en ROSA soffa. Tror det blir snyggt. Man tröttnar på en rosa soffa, ja. Men man tröttnar på en beige också. Efter att ha haft massa beige så känner jag mej beige och vill inte ha BEIGE mer... Två beige soffor räcker. Det blir rosa...=)=) Har hittat ett företag som gör byggbara soffor och dom har precis den rosa som jag vill ha=).
Och denna lampan ska vi också ha om den det finns en stooor=)

Isas tapeter har jag äntligen bestämt(tror jag) och den ser ut såhär:

Kommer va en fondvägg och resten vitt. Lite kul tycker jag! Man ska va lite kräjzö när det gäller barnrum! Och hon gillar fåglar, som typ alla barn(eller hur Ida?=))!(dock har jag insett att ugglorna ser lite farlig ut ibland=))
Vi har ju gröna fönsterlampor som kommer bli jätte fina till denna tapeten. Mamman gillar ju grönt! Det är ju huvudsaken, eller??

Har beställt en sängkappa oxå, den här:

Som jag tror kommer bli fin till den nya sänggaveln som blir i vitmålad, liggande råspont..
Blir jätte bra tror jag! Jag har bestämt färgen till sovrummet också, men kan inte riktigt säga vad det är för färg. Måste va exakt rätt nyans för att den ska va fin. Egentligen kan man tro att det är en kall färg eftersom den är ganska blå, men det är som lite grönblå så den är ganska varm. Vet att den är med på en tevereklam och varje gång jag ser den så tänker jag "DÄR ÄR DEN" och sen glömmer jag bort vilken reklam det va... hahahaha!!!

Men i vilket fall ska det bli jätte kul att börja greja med det nya huset! självklart vet vi(efter erfarenhet) att det kommer bli jobbigt. Men det är också väldigt kul! Och ett helt annat hus än det vi tidigare haft. Känns som det är hur lång tid som hellst kvar. Men 2 1/2 månad är ju ingenting.. Planering, planering, planering och endel magkatarr=)

Kommentarer
Postat av: Heipan

Vad roligt, jag ska precis beställa samma tapet till min sons rum och sängkappan beställde jag häromveckan. Sängramen skall också målas vit.. :)

2012-02-17 @ 13:52:06
URL: http://heipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0