Folk som säger att dom sover som barn, är i regel barnlösa.

Just nu går livet fort, fast allt står still. Och allt händer men ändå händer inget. Och jag vet svaren på allt men ändå vet jag inget som jag visste. Allt är så enkelt men det mesta är så svårt. Och jag sover aldrig men jag är heller aldrig vaken. Försökt intala mej själv att jag visst sover och att det inte är så jobbigt.. Men nu när jag inte pendlar 12mil om dagen längre, bor i huset som jag längtat efter och att Isa faktiskt sover så blir det som en smäll och JÄVLAR VAD JAG ÄR TRÖTT! För nu går det verkligen att känna efter för nu är jag inte mitt i allt. Men att pausa sig själv ibland är nog inte helt fel. Att trycka på stopp och skita i det mesta. Jag har en utväxt som går ner till öronen för jag har inte orkat slinga/färga håret och jag har inte haft lust. Jag har inte ätit choklad varje dag för jag har inte känt för det. Jag har inte låtit bli choklad varje dag för jag har inte brytt mej. Jag har inte haft ångest över att jag inte motionerat för jag kan göra det en annan dag. Jag har jobbat, sovit, ätit och umgåtts med familjen varje ledig sekund. Och jag har inte dött. Jag har inte dött för att jag skitit i alla måsten. Jag har blivit blek och ganska ful, lätt slapp i bilringen men vem bryr sig. Dan tränar ju, jag har en snygg sambo att visa upp och en söt unge=). Och icke att förglömma min coola hund som skrämmer pensionärer på promenaderna,...! Jag kom på mej själv en dag när jag funderade över silikonbröst. "Många har det. Man kanske skulle skaffa. Det känns ju ganska äckligt att stoppa in nåt i kroppen som inte hör dit. Tänk om dom spricker. Mina hål i öronen läkte ju inte ens. Tänk om det bara blir ett hål och dom ploppar ut..! Men man gör ju inte så mycket som gör ont längre. När man va mindre slog man sig ju, drog bort plåster ganska ofta och tog stelkrampssprutan.. Ja, jag borde nog operera in silikon, det kan ju inte va värre än stelkrampssprutan. Det är ju skitviktigt med snygga bröst. Eller? Nej... Om jag hade fått slippa stelkrampssprutan så hade jag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0