"Bara för att man är mor behöver man inte va expert på citronfromage"

00.07 och jag borde sova.
Men skriver några rader ändå=).
Cake-pops, borde jag göra det eller? Och köpa Odd molly och va fulländad? Näe, jag kör på inget bakande och noppriga kläder ett tag till!
Nu ska vi iallfall börja med köket. Kök och vardagsrum blir ungefär 80kvm här.. Det ligger ett plastgolv på halva(tre rum har ju blivit ett) och parkett på andra halvan. Plastgolvet ska rivas ut och ett nytt parkettgolv ska läggas ihop med det andra, sen ska allt slipas oljas och vax/lackas(?).. Köket åker ut, spiskåpan stannar och Dan håller på att montera in en ny fläkt i den. Sen ska vi få nån som murar in en vedspis under den och brevid vedspisen ska spishällen vara.. Och jag hade ju velat haft ett 30cm stekbord där också, men får se om jag lyckas lösa det "problemet", tror tyvärr att det blir för trångt.. I köksön blir det en halvfrys, under ett utav fönstrena blir diskhon(en sån där fin stor ho i vitt porslin) och under det andra blir det en liten inbyggd soffa av överskåp. Kommer oxå sätta in dubbla vitrinskåp som vi hade i förra huset. Blir sånt mysigt ljus av det tycker jag! Och så bryter det av alla dessa täta skåp. Dock blir det tyvärr inget Kvik kök, det blir ett likadant från Ikea som vi hade förut.. Det skiljde för mycket i pris och jag gillade inte Kviks vitrinskåp... Då känns det lite surt att betala över 30 000:- mer bara för att det är lite vitare.. Dock va allt lättare förra gången, jag visste exakt hur jag skulle ha det, nu är jag inte lika säker. Sen så har jag ju både Isa och Pasha nu med, det hade jag inte förra gången. Då kunde jag sitta och greja med det hela hela tiden. Men jag är glad att jag inte har den tiden nu! Trots att jag skulle behöva sova.. Nu...
Go natt!



Kommentarer
Postat av: Nellie-Sockertussen

Hej!

Jag har en tävling som jag tror att du skulle gilla!

Kom gärna förbi och kika =)



Kram

/Nellie



http://sockertussen.blogspot.se/2012/03/vinn-en-whoopie-matta-macaron-matta.html

2012-03-17 @ 21:08:34
URL: http://sockertussen.blogspot.com
Postat av: Marine

Hm...gulingens kallingar, är det manunderwear??? Eller är det sloggie???

2012-04-10 @ 23:49:23
URL: http://sylandkrabban.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0