Att existera är enkelt. För att leva krävs det mod-dagligen

(Dagens visa ord snodde jag helt och hållet jätte fräckt av Kaela)

Idag kom korten från fotografen! Dom blev jätte bra! Phu... Tyvärr så räckte Pasha ut tungan på ett av de finaste korten... Andra tycker kanske inte att det de blev bra. Men jag som såg kaoset är väldigt imponerad. Kommer absolut åka dit igen nån gång.

Hm... Nu pratade dom om sjukdomar på teven. Ett ämne som jag funderat lite på idag. I våran släkt har vi skonats från den skiten. Inte många sjukdomar och framförallt inte allvarliga såna. *peppar peppar* Men förrut fick jag typ panikångest av tanken. Nån gång kommer det kanske hända, och det gör mej livrädd. Men jag stöter bort den tanken.

Idag har jag skrivit min önskelista.

Hahahahaha!!!!! Den ser precis ut som när jag va liten. Jag t.om skriver på samma sätt!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Va duktig du är som skriver önskelista! Hoppas du får alltihop och lite till ;)

2010-12-02 @ 20:52:57
Postat av: Emma

Haha! Ja, man kan ju hoppas att nån vinner på lotto lagom till jul=)

2010-12-03 @ 13:24:21
URL: http://virrevarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0