Om vi förstod varandra lite bättre skulle vi bättre förstå hur ofta vi missförstod varandra

Väldigt lycklig över att få fler läsare är jag!
Det verkar va fler som dyker upp nästan varje dag och det tar jag absolut som en komplimang.
Sen om jag förstår det är en annan femma=).

Idag är vi hemma igen efter över en vecka på annan ort. Känns väldigt bra att va hemma. Dock har dagen varit lite hysterisk med hämtning av gardiner, skor och upppackning, byte av sängkläder plock, plock, plock, fikagäster(som hade med sig fika och lunch=)), alldeles för sen sömn för Isa och nu skriker hon som en galning på övervåningen när pappa försöker natta... Jag kan ju verka lite rå som sitter med bloggen då men det är som så att jag måste ha nåt annat att tänka på annars blir jag galen. Man mår inte riktigt bra när man är den enda som kan lägga henne på kvällen. Iallfall inte när det tar nån timme per gång. Och när man hela tiden  tror att det har vänt och räcker med en halvtimme, så får man återgå till ett par, tre timmar igen... Uh, ibland känns det verkligen som att jag ska bli knäpp.

Idol rullar på för fullt på teven. De tre som är kvar är helt ok. Men jag saknar Linnea, hon är grym. Jag gillar original. Är så trött på alla Jessica Simpsons.... Mycket roligare att kolla på nån som är en naturbegåvning och inte "skolad". Självklart ska man utvecklas. Men ni fattar... Jag gillar Linnea, för det finns inte 500000 av henne.

Nä, nu går jag upp till min dotter... Pallar inte detta.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0