"Ack, endast dåren beräknar idag vad han skall göra imorgon. Morgondagen tillhör ej dig förrän den är lyckligt överstånden"

Så det så!

Men idag har jag haft en riktig skitdag(rent träningsmässigt)! Ingen motion alls förutom ett par timmars gående...  inne på Ikea =)... Och "maten" bestod till STOR del av socker. skit oxå... Men jag tar nya tag imorgon.... Fast det va ju alla visa ord ang morgondagen..
För övrigt så fick jag äntligen lite pengar från fk idag, observera; lite.
Serverades helstekt fläskfile´när jag kom hem förut och det uppskattades! Så jäkla gött när den har legat i hemgjord marinad ett dygn och är perfekt stekt. Han testade göra pommes duchesse oxå, men det gick inte lika bra. Men goda va dom ändå!
Annars har det regnat, regnat, regnat hela dagen så t.om hunden gick tillbaka o la sig i sängen vid lunch.. Och jag förstår honom. Vad deprimerande det är när det är grått o trist i flera dagar och regnet bara öser ner!
Nej, imorgon är det nya tider! Det är iaf säkert!
Puss o kraaam!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0