"Det lilla sorgeskåpet, det innersta själshushållets allra heligaste som bara öppnas om natten. Var och en har sitt"

Japp idag klappar jag mej själv på axeln! Bråååå Emma=)! 30min crosstrainer och 60situps.. Än är jag inte förlorad!

Klockan 05 i morse så satt jag uppe o skrev adresser på tackkort från dopet... Då hade jag rotat i det lilla "sorgeskåpet" så det räckte tyckte jag. Om jag ändå bara ska ligga o fundera så kan jag lika gärna göra nåt vettigt.

Iaf, tanken med bloggen är ju att jag ska få en sundare kropp. För att resultaten ska synas måste man ju va ärlig mot sig själv och andra... så här kommer ett kort från när jag va höggravid och två kort från hur jag ser ut nu. Med tanke på att jag inte börjat träna förän nu, 6 månader senare och ätit som en häst så ska jag nog va glad att jag inte är större. I vilket fall så tycker jag att det är ett rått kort där t.om en extra bilring syns=).

Helt ärliga mått:
Mage(under naveln, där jag är som tjockast)- 93cm
Lår-50cm
Rumpa-94cm
Extra bilring-80cm
Gäddhäng(biceps)-27,5cm



Det va första gången jag såg det(min nuvarande mage) på kort och det va inte kul. Men jag är ju fortfarande under 30år så hoppet borde inte va ute.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Bodin

Jag tycker du är fin som du ä ja Emma!

2010-08-09 @ 07:54:50
Postat av: Fredrik Bodin

Jag tycker du är fin som du ä ja Emma!

2010-08-09 @ 11:36:29
Postat av: Emma

Va snäll du ä Ferdrik! Hade förväntat mej andra kommentarer på detta inlägg och att ordet "usch" skulle förekomma oftare=)=)

2010-08-09 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0