Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka.


Alla tyckte att Petra Marklund va så bra i
"Så mycket bättre" i lördags, det är ju ingen nyhet.
Och jag gillade hennes verson jag också.
Som fan.
Dock var en överaskning Lasse B.=)
Har alltid tyckt att han är en riktig "smörgubbe".
Usch.
Men han gjorde sin version jätte bra.
Mest pga av texten då förstås, och den stod ju Petter för.
Så han får ta äran egentligen.
(För det är Petters låtar jag skriver om,
jag är bara en vecka sen...)
Så nu lyssnar jag på Lasse B och "Längesen"
om och om igen.....

Idag har vi varit på dop.
Under kaffet sprang jag nog runt och grejade med saker 50gånger.
Men det är väl så det är att ha en 9månaders bebis...
Med mycket energi=).
Det va iallafall ett fint dop för Peter och Josefins Leon.
Och förbaskat god TÅRTA=).

Så nu är det ett par timmars vila och sen vidare
på trerätters hos Klings.
Jag står för efterrätten, Klings för varmrätten
och Fredrik och Johanna står för förrätten.
Dan står för drinkarna.... (Oj, oj, oj....)
Himla bra att lösa maten på detta sätt,
så slipper en person slita halvt ihjäl sig i köket.
Isa och Pasha ska va hemma med mina föräldrar.
Så det blir en barnfri kväll.
Det ska bli ganska gött faktiskt.
Trots att jag gillar att va hos min dotter så
är det ganska gött att gå bort en sväng på kvällen.
Nä, nu måste jag åka och handla.........................










Kommentarer
Postat av: Josefin

Hann ju inte tacka dig och Dan för dop presenten, så TACK så mycket! Kom även på att jag har några grejer här som är dina, har tänkt komma bort hur många gånger som helst men inte blivit av... Typiskt mig. Kanske kommer till helgen om du eller Dan är hemma. /Josefin

2010-11-15 @ 12:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0