Fyll inte ditt liv med år utan fyll åren med liv.

Imorgon ska jag och Isa på babysim och
Pasha ska till veterinären i Karlstad.
Och jag har jätte dåligt samvete för att jag inte kan
följa med honom också.
Men svärfar åker med honom så det går nog bra.
Och som det kontrollfreak jag är så har jag ju såklart
skrivit en lista med info..=)
Anledningen till varför jag skriver om imorgon är för att idag har varit så tråkig...
Haft ont i magen, lagat barnmat, varit allmänt jätte trött.
Sådär trött så att man inte kan tänka en enda positiv tanke,
sådär trött så att man liksom ställer in sig på ett läge så att man klarar
allt ok, varken bra eller dåligt, bara ok.
Jag hatar att va ok.
Jag vill va bra.
Eller bäst.

Men en materiell sak gör mej glad.
Det är den här lilla boken.
Där ska mina göttigaste socker och chokladrecept skrivas.
Jag har redan börjat.
=)

Jag köpte den på Stuket.


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh vad söt :)

2010-11-16 @ 12:40:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: elise

Jag har också en, fast den rosa med en cupcake på!

Min ska jag ha till lite allt möjligt! Sånt somman inte ska glömma kanske.!!!



Ha det gott!! Kram Elise

2010-11-16 @ 13:31:02
URL: http://www.stuket.se
Postat av: emma

Ja eller hur är den söt!

Ja, Elise om jag hinner så ska jag komma in o köpa en till, lite större.:)

2010-11-17 @ 10:36:55
URL: http://virrevarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0