"Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"

Eller alltid.. Beror ju liksom på hur man tycker!

Nu har vi gått förmiddagspromenixen och det va grått och trist men jag gillar hösten. Kanske för att jag föddes på hösten? Vem vet.. Det ultimata höstbarnet! Jag tycker att vår, höst och vinter är årstider när man verkligen kan andas! Men då ska det ju va en riktig vinter också, som det va i vintras. -15 grader vill jag iallfall ha! Och snö=). Det är nog så med oss nordbor, vi behöver fyra "ordentliga" årstider. Så tycker iallfall jag.

Har precis gjort äppelmos. Förstår inte varför jag inte har gjort det förr. Det är ju skitlätt. Tar ju typ 5min och man behöver inte ha i socker så det är ju jätte bra när jag försöker banta.

Det va det också jag. Den här träningen och viktminskningen ligger över mej som ett mörkt moln. Visst kan jag ha mina kläder som jag hade innan graviditeten. Men med handen på hjärtat så ville jag ju gå ner i vikt innan också. Eller rättare sagt, ha mer muskler. Jag känner mej som en hög med gele. Det viktigaste är ändå att få känna sig stabil i kroppen. Nu känner jag mej som en 80åring. Jag har ont precis överallt. Ingen massage eller knotknäckning i världen skulle kunna fixa mej nu tror jag. Det finns ingen genväg, jag måste träna. Men frågan är bara hur jag ska ha tid och råd. Jag vill inte va på dom där flshiga gymmen där folk sminkar sig innan de går och tränar och det kostar en femtedel av min lön för att va medlem. Jag vill heller inte va på äckel-anabola gym där alla bara står och flashar med sina stora muskler. Nej, jag gillade det gymmet jag va på förr. Det va alla sorter och inget överdrivet. Men vet inte vart man hittar nåt liknande här. Jag kör ju upp så grymt mycket pengar när jag åker till jobbet så det får inte va för dyrt... 1 timme om dagen är ju faktiskt ingenting.. Gick ju jätte bra i början av bloggen, men sen har det dalat.. Rätt rejält..

Men ge mej liiite energi a la Susan Lanefelt!!
(The cameltoe och outfiten tror jag att jag skippar, hahaha!)



(Förresten! Jävlar vilka bruna fötter!)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan få en prov vecka på HälsoKompaniet utav mig.. Går tisdagar 18.90 på Body Attack och söndagar 16.30 Body Pump och ev.. Body Jam... ! Bara man fokuserar på sig själv och sin egen träning så behöver man inte bry sig i vad de andra gör.. om de har smink eller inte smink skit samma.. ! inte din o min huvudvärk.. =)

Så hör av dig.. vore så kul om du vill följa med.. Kram

2010-10-03 @ 19:22:57
Postat av: Emma

Tack Jenny=). men tövärr! Jag har redan varit medlem.. Alldeles för dyrt och gillar inte stället helt enkelt... Jag gillar inte att gå på pass, bara gym. Jag är en sån där som springer åt höger när alla andra springer åt vänster=D. Men det löser sig. Jag får väl gå på crosstrainern ett tag till =).

2010-10-03 @ 20:53:19
URL: http://virrevarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0