"Ögonen vill ha mer än magen"

Igår hade vi en trevlig dag. Mamma och pappa var här och vi va på Arvika-Marten på dagen, jag köpte en jacka på JC=). Sen va det kålsoppa hos Kling. På kvällen gjorde jag Indisk kycklinggryta åt Mamma, pappa, Dan, Christian, Andy, S-G och Alexander. Himlans trevligt! Vi avrundade kvällen med en massa chips, Irish coffee och de äldre männen/grabbarna/göbbera/göbbane fick i sig ett x antal öl och hotshots.. Isa va/är jätte förkyld så det tog några timmar att lägga henne. Men det var lugnt och stilla här hemma. Jätte trevligt helt enekelt. När 30+arna började få för roligt fick dom sätta sig i skenet av infravärmen och (Dans) neonljus ute på altanen=). Gick och la mej kl.01, somnade kl.02 och Isa vaknade kl.06. Dan fixade välling, hon somnade om och sen kom mamma och hämtade henne runt kl8.30 och gav henne gröt. Pappa gick morgonpromenaden med Pasha. Jag gick inte upp förän kl.10=). Gött! Lite sömn gör, som sagt, underverk!
Har annars inget givande att skriva. Men jag kan dela med mej av lite önskningar och drömmar. Drömmar måste man ha! Här kommer några få..

Jag skulle vilja att hon här vinner Idol 2010:
http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1840470
Jag skulle vilja ha den här i mitt kök:

Det finns drömhus med torn som jag älskar=):

Det finns drömhus som funkar rent praktiskt:

Det finns drömhus som är projekt som man gärna vill sätta klorna i:

Sen finns det drömhus som bara behöver lite kärlek och ny färg:



Kanske finns det inte bilder till allt jag drömmer om. Jag får göra egna=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0