"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det."

Tre maryland cookies senare... Chokladbegäret är inte borta. Får väl göra som jag brukar, alltså dricka jäkligt stark kakao. Jag är verkligen en chokoholic.

Det va babysim idag. Isa va lite trött eftersom hon sov fruktansvärt dåligt i natt. Men det gick ganska bra ändå. Dock va jag besviken på att vi fick korv med bröd istället för smörgås till kaffet.. Korv med bröd och kaffe, ingen bra kombo...

Nu sitter jag i väntans tider(desperate housewives idag.. och när jag skriver detta så kommer jag på att jag redan har sett det.. FAN!) och kollar på "sveriges skönaste familjer"... Vilket speciellt program, vilka speciella människor. Men de har sin charm, trots att man skäms nästan hela programmet..
Men varför har jag redan sett desperate housewives avsnittet! Typiskt!! Jag åker och köper choklad..





Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha, jo, dom är ju inte dåligt tränade om man säger så :) Usch, jag får ångest varje gång jag ser det, men kan liksom inte låta bli!



Men det är väl som tränarna säger - de blir bara fetare och fetare, inte okej alltså! Men alltså, inget slår ju det amerikanska Biggest i alla fall, har du sett Anna Ankas då, som är ett rip-off av Biggest? Patetiskt!

2010-10-14 @ 11:14:52
URL: http://varldensbastabettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0