"Det du gör talar högre än det du säger."

Sitter här i lugna sköna Årjäng. Isa sover ute och det är INGEN som har väckt henne än. Inga skolungar, inga hantverkare och ingen döv gubbe som skriker ner i vagnen. Det tackar vi för. Vem vet jag inte, kanske gud eller just dessa människor som inte följt efter oss hit. Och Isa också, tack för att du sover lite så jag får vila ryggen=).

Solen skiner och det är ännu en perfekt höstdag, precis såhär ska det va! Jag har packat, åkt till årjäng, hälsat på mammas moster och alla släktingar som va där och hjälpte henne med flytten(mormor, morfar, mormors bror och hans fru, mammas kusin med fru och två barn, mamma och pappa), gått två promenader, åte mat på Götes och gjort en kladdkaka. klockan är ju bara 16.30 så nåt mer blir det väl... Vet att vi får en moster och minst en kusin på besök iallafall.
Annars har det varit en lugn dag. Skönt att va här där det finns folk som hjälper mej med lilla Isa. Klart jag har personer som hjälper mej i Arvika med men det blir lite annorlunda här. Lättare att fråga familjen.. Eller inte för att jag frågar:). Oftast behöver man ju hjälp med henne när man typ handlar mat eller duschar... Då känns det lite töntigt att fråga nån annan än mamma , pappa och syrran(jag har ju en bror också man han liksom räknas inte för han är så omständig=P)... Sån är jag! Gillar helt enkelt inte att be om hjälp...
(Tanken var att jag skulle äta kladdkakan ihop med någon, vem som hellst, inte själv....... klarar jag vänta?=))

Näe, nu ska jag slänga hängröven i soffan(och såg framför mej hur jag slängde 100kg röv i soffan och sen gick efter och satte mej brevid).

Adios!

Det är bra att dela med andra så att man slipper va med i "Biggest Loser".



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tur att du delade med mej, jag börjar bli alldeles för smal nu :)

2010-10-16 @ 21:19:59
Postat av: Emma

Ja, det är tur att det finns vänner som ställer upp. Trots att det va dåligt med glass och kaffe till kladdkakan=).

2010-10-16 @ 22:28:13
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-20 @ 12:00:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0