Sparka inte på folk när du är påväg upp, för du möter dom när du är påväg ner igen...

Just nu är jag lite extra lyckligt. Inte bara för att jag fått otroligt mycket gjort idag. Utan även för att Pasha precis lagt sig i sin bur frivilligt. Vilket min sambo har varit väldigt tydlig med att han aldrig kommer göra för "han tycker INTE om den". Men han hade (som vanligt) FEL FEL FEL och jag hade (som vanligt) RÄTT RÄTT RÄTT =).

Idag gick jag upp klockan 8. Det va inte frivilligt, klockan började ringa klockan 7... Jag gillar att stänga av alarmet och somna om... Jag skulle till tandläkaren. Hade bråttom som f-n och blev klar exakt klockan 8.30(skulle va där 8.40)... Så plötsligt dök det upp en sån där tankebubbla upp över mitt huvud med datumet 3/11... Sprang in och kollade, och visst hade jag rätt.. Jag va påväg dit fel dag. Till saken hör även att jag inte gick dit förra gången för jag hade fått för mej att det va en annan dag. Ja det är just så jag gör, jag bestämmer när jag ska dit och det är oftast fel dag...

Så jag åkte och handlade istället... Det blev en ordentlig frukost och efter den så bakade jag och städade och tvättade o blablabla... Småkakor är verkligen inte min grej, jag tycker egentligen inte att det är särskilt gott heller. Men det är säkert bra att ha, i frysen eller nåt.. Fula blev dom också, men det bjuur jag på! Det ska synas att man har gjort dom själv.=)

Ett par bilder från dagen... Och jag veet att korten är kassa men det är kameran på min mobil som är värdelös.


Frulle...(Med en alienhund under bordet)


Lagomt konstigt kakbak..

Och nej, jag har inte kommit igång med nån träning. Men funderar lite på simning... Alltså funderar...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Äter Dan frukost?

2010-10-27 @ 21:15:04
Postat av: Bullit

Tätt! Både fine å goe!!!

2010-10-27 @ 21:33:43
Postat av: Bullit

...dina brö alltså...

2010-10-27 @ 21:34:25
Postat av: Bullit

...dina brö alltså...

2010-10-27 @ 21:34:56
Postat av: Emma

Pernilla: Det börjar bli lite bättre med det där.. Det fanns ju juice... =)

CK: Jag tackar för att du tycker att mina brö är både fine o goe..... hahaha!

2010-10-27 @ 21:40:20
URL: http://virrevarr.blogg.se/
Postat av: Izzi

Jag tycker dina BRÖN är både fine å goe!

2010-10-27 @ 22:02:27
Postat av: Emma

Jag blir ju nästan generad =D

2010-10-27 @ 22:27:00
URL: http://virrevarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0