"Hemma är inte där du bor utan där man förstår dig."

Igår kväll la jag mej i gästrummet. Jag behövde verkligen sömn. Och det fick jag=). Sov från 23-05.30. Det va helt underbart att få sova, t.om drömma! Fabulous! Isa fick välling när hon vaknade och sen somnade hon om och sov till kl9.=) Hela mitt liv handlar om sömn känns det som. Undrar om man är olika känsliga för det också. Jag blir iallfall helt knäckt när jag inte får sova. Känns som att jag går med en ständig rynka i pannan och ett sus i öronen. Jag blir en sämre männska när ja inte får sova.

Alltså en bättre människa när jag får sova =).

Imorgon ska jag jobba, 9.30-19 lördag och söndag. Det är efterlängtat. Man behöver komma ut och tänka på något annat ibland. Nu är det pefekt med fyra dagar i månaden.

Nu ligger den lilla sömntutan i vagnen och tittar på mej genom fönstret med nyvakna ögon. Så det blir inte mer än dessa rader idag.

Kraam!

En liten bild på solstrålen, tagen av Lisa och kläderna är såklart från morsan & jag

Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! :) Vad har du gjort idag då? :)

2010-10-08 @ 17:10:33
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Söt!

2010-10-10 @ 21:01:18
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0