"Lärdom är bra men erfarenhet är bättre. "

I förrgår såg jag en klänning på Idol. Jag funderade på vart jag hade sett en sån, om jag hade ägt en eller bara provat den i affären... Vilken affär det va, det va nog kanske Vila och varför jag inte köpte den. Har för mej att det va nåt med innerfodret, det blev sådär statiskt och fastnade på kroppen. Och kanske att den hade extrahöfter(när tyget är stelt vid höfterna och går ut nån cm extra så att jag ser dubbelt så fet ut, jag vet att det inte är realistiskt att jag blir dubbelt så stor eftersom jag är liite större än ett par cm). Och jag tror även att bandet va lite tight runt lungorna så att jag inte kunde andas. Kom fram till att det va några år sen jag provade den. Kanske tre. Sen kom jag att tänka på varför i helkornsvete(ja det låter ju iallafall bättre än helvete) jag lägger sånt på minnet, tänkte att det är ju jätte dumt att lägga såna idiotiska saker på minnet. Jag borde ju komma ihåg bra saker från skoltiden, typ från historian, geografin och kanske lite stavning från svenskan. Och sen kom jag på att klänningen va nog från Sisters..
Och varför har man en gammal klänning på sig när man är med i Idol?
I vilket fall kan jag inte komma på om jag är dum för att jag lägger saker på minnet som, enligt mej, är roliga. Eller om jag är dum för att jag inte lägger saker på minnet, som enligt mej, är tråkiga saker. Jag måste ju helt enkelt ha dålig smak...?

Nu vaknade Isa.
Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0