"Det är inte många som vet hur bra de har det -Däremot hur bra andra har det."

Jag har nog vad man kan kalla hjärn-damp. Jag tänker så mycket på en gång så jag blir helt snurrig, virrig... Och aldrig paus, inte en paus. Varför kan man inte trycka på PAUS! Och idag är det värre än någonsin tror jag. Galen?! Ja, kanske...

Idag hann jag inte med nån ordentlig lunch... Kaffe och en smörgås blev det.. Mellanmål: Kladdkaka... En "ondcirkeldag". Stressar för att äta och när jag ska äta kommer jag på nåt/nån som ska gå före så jag skippar det. Men nu har jag gjort en pastagratäng så det vore väl f-n om jag inte får i mej nån mat snart. Kanske tjatar jag om mat, men jag är som en bebis. Var tredje timme vill jag ha mat annars blir jag sur.

Imorgon är det Isas första babysim=). Det ska bli kul! (Speciellt att trycka ner min nya "degmage" i en baddräkt. )Jag hoppas verkligen att hon gillar det. Hon har fått nya schyssta badbyxor, blåa med orange fiskar på =).

För övrigt så har jag varit på banken, köpt bakelse till farmor, varit hos farmor, gått hem(till mor & far), lagat mat, varit ute med Pasha... Och gett Isa mat ett x antal gånger, bytt blöjor... ja ni vet, allt det där som ska göras. Förresten så biter hon på ett stolsben nu. Är det normalt? Äh, hon är ju min dotter. Lite speciell ska man ju va.

Sen så dissar jag brödet Rasker idag. Man får ju sten i tänderna av det. Inte ok.

Mycket som snurrar i mitt huvud, som jag redan skrivit. Dock inget som jag har lust att skriva om. Så därför blir det inget kreativt inlägg idag direkt. Jag har tappat gnistan lite. Får se om det har gått över imorgpn efter baddräktsdilemmat=).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0