blåsigt värre..April 7, 2011

Ja va gör man.. när det tar mindre än en timme att lägga Isa, så ska så klart hunden börja istället.. denna vecka har det varit mycket gnäll.. vi har varit trötta båda två och Isa är inte riktigt sig lik, det är nog lite tänder på gång... plus en förkylning som vägrar släppa taget.. pasha har förmodligen ont nånstans, han började med att inte våga gå in i hallen, sen blev det köket(som är väldigt konstigt med tanke på hur mycket han älskar mat) och nu när det blåser så är han rädd överallt...så nu hoppar han uppochner och springer omkring så att han väcker Isa.. gav honom precis smärtstillande och hoppas på lite sömn för oss alla.. på tisdag bär det av till veterinären i Karlstad. Hoppas dom hittar och botar så att jag får tillbaks min hund snart.. han är så olik sig nu. Det som är det värsta med små barn och djur är att dom inte kan berätta var dom har ont.. och man vill ju skydda och rädda dom från allt.. Go natt..

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars Pasha, och stackars er.. Va jobbigt det är när det inte får "va fre" som min farmor brukade säga. Hoppas det löser sig.. Snabbt!



Kram Linda

2011-04-08 @ 22:37:13
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com
Postat av: Linda

Jajjimen!! Pajformar har jag gott om :-).

2011-04-13 @ 09:03:21
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0