"Livsrytmen är oftast taktlös"

Jobbat idag. Fått mycket gjort. Sålt, sålt, sålt och rensat på lagret och fixat inför måndagen. Ja, det är ju då det smäller;).

Efter jobbet blev det en tur till Henrik och Anna. Där jag fick god paj (förhoppningsvis utan salmonella) och kladdkaka.

Jaoo och vad vore väl lördagskvällen om jag inte hann med ett inlägg om melodifestivalen??=) Det får va hur töntigt det vill, men jag verkligen älskar melodifestivalen. Kanske inte lika mycket som när det bara var en uttagning. Men ändå. I like it a lot! Stämningen liksom. Kan tänka tillbaks till året, va det 1992? (Googlade och insåg att jag hade fel. Då vann "imorgon är en annan dag" och en låt som jag minns (och sjöng hela tiden) va "som om himlen brann"...) Året jag egentligen tänkte på va såklart 1991 med vinnarlåten "fångad av en stormvind" med Carola. Jag satt i vår blåa saccosäck och va vaken heela omröstningen(det va ju förbaskat länge när man va 8år, tyckte man), himla spännande!=)=) Nu är det inte lika spännande längre. man liksom genomskådar det mesta på denna tävling och att ha en massa jädra deltävlingar tröttar ju ut alltihop. Den ena låten är sämre än den andra. Men samtidigt är ju det lite av charmen. Skit samma. Ikväll gillade jag Swingfly, Pernilla Andersson och Danny. Jag gillar aldrig Danny annars och jag gillar egentligen inte honom nu heller. Men han hade iallafall den mest välarbetade dansen och de högsta tonerna i kväll. Jag tycke att han va duktig helt enkelt. Sen kan jag inte låta bli att gilla Le Kid bara för att de va som små godisar!
Go natt!
Ps i natt sover jag första natten utan Isa. trots att jag har längtat efter att få vara själv och bara sooova så saknar jag henne...=( Men hon har det så bra hos sin pappa och jag ska sova och va pigg imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0